”Jeg er for kendt til det her sted!”

Vi lever i en digital tidsalder, hvor efterspørgslen på privatsikkerhed stiger i takt med internettets udvikling. Det bliver sværere og sværere at leve uden at være online, og på grund af dette har fokusset på en sikker online infrastruktur også været i højsædet i en lang periode.

Vi efterspørger sikre online betalingsløsninger, og det er ikke længe siden den nye GDPR datalovgivning trådte i kraft, som skal sikre EU’s borgere rettigheder og et transparent dataoverførselssystem på internettet.

De nye krav til databehandling og den store efterspørgsel på online sikkerhed skubber til mange online markeder, og dette gælder også online casinos, som i mange år i forvejen ikke har haft det bedste ry, hvad angår sikkerhed og fair play.

Det som engang kunne betragtes som det vilde vesten, er i dag gennem lovgivning og et reguleret marked blevet et langt mere sikkert online miljø. På trods af dette fungerer et sikkert og pålideligt online miljø stadig som en form for markedsføring for de mange danske online casinoer, såvel som det gør for så mange andre online industrier – men sådan har det skam altid været.

En virksomheds ansigt udadtil er vigtigt for at konkurrere på et stort marked, og dette er en udfordring for de danske online casinoer, som også har sat skub i trends i de senere år. For hvordan kan et online casino overbevise os om, at det netop er dét casino, som vi skal vælge at på?

I en del år har svaret for mange casino ikke kun lagt hos casinoet selv, men også ved brug af kendte mennesker som frontfigurer for casinoer og sportsbooks.

Noget som har taget online casino i en ny retning, men også i en retning som blot kan betragtes som almen markedsføring. Et kendt ansigt i front for sin virksomhed virker nemlig – og det har det af den ene eller anden grund altid gjort.

Af online casinos som bruger kendte ansigter til deres markedsføring kan der blandt andet nævnes Unibet, NordicBet, og LeoVegas. Unibet har i lang tid haft den tidligere landsholdsspiller Brian Laudrup i front for sin sportsbook, og tidligere i år begyndte et par andre bookmakere at følge trop med et samarbejde med en sportsudøver.

Tidligere i år præsenterede NordicBet, som indtil nu har haft Mikkel Kessler som frontfigur for deres casino, landsholdsspilleren Simon Kjær som ny frontfigur for deres sportsbook. Sådan et samarbejde inkluderer mange forskellige former for kampagner og reklamer for tilbud fra bookmakeren. LeoVegas er den seneste bookmaker, som har kastet sig ud i et samarbejde med et kendt ansigt fra sportsverdenen.

I LeoVegas tilfælde var der dog ikke bare tale om ét kendt ansigt men hele to af slagsen. Således præsenterede LeoVegas både den tidligere herre landsholdsspiller Thomas Gravesen og den kvindelige landsholdspiller Nadia Nadim, som at være deres nye frontfigurer for deres sportsbook forud for sommerens VM slutrunde.

Et kendt ansigt er på en eller anden måde en form for et kvalitetsstempel, og det er det absolut også i en hårdtprøvet casino industri, hvor kampen om casino spillerne ikke længere udelukkende består af udvalget af spilleautomater, velkomstbonusser, VIP programmer og hurtig udbetaling.

For dem som har erfaring med online casinos, er dette næppe en nyhed, men hvis du sidder og tænker, at du gerne vil blive klogere på online casinos, og hvad de tilbyder deres spillere, så eksisterer der de såkaldte online casino guides på nettet, som hjælper både nye og prøvede casino spillere.

Casino24.dk er én af disse casino guides, og på denne side er det muligt, at læse både anmeldelser af online casinos og spilleautomater, læse om online casinos daglige tilbud med free spins og tilmed læse om de seneste nyheder og opdateringer fra en dynamisk industri, som man kan betragte casino industrien for at være.

Vi ses på Casino24.dk. Ciao!

SVAR PÅ DETTE

Skriv kommentar her..
Indtast dit navn her